9 Ekim 2008 Perşembe

Dogum Günü

Merhaba,

Bugünkü yazım bilgisayarlarla ilgili değil. Dün yaşadığım ve güzel bir anı kalacak olayla ilgili...

Birkaç gündür dersten gelir gelmez direk yatıyorum. Niye mi? Hastaydım :(. Dün de öyle bütün gün yatıyordum. Yeterrr artık deyip kalktım yürüşüyüşe gittim. Sonra telefonum çaldı nerdesin diye. Yürüyorum kütüphanenin ordayım dedim. Sen dön geri beraber yemek yiyecegiz (yanlış anlaşılmasınnnn grupça yemek yenilecek :) ). Bu arada dost bildiklerimden kimse de arayıp doğum günün kutlu olsun dememişti. Allah Allah var bunda bişi ya neyse dedim :) Neyse döndüm bizim bölümdeki arkadaşlar, iş arkadaşlarım, oda arkadaşlarım hepisi orda. Neyse oturdum. Doğum günü kutlaması olduğu belli zaten :).

Sonra bi ara biri gozlerimi kapattı aslında kim oldugunu biliyordum montunun kenarı gözüme çarpmıştı renginden biliyorum kim oldugunu :) Ama heyecan olsun diye acaba kim dedim saçlarına fln dokundum :))))) Kim acaba fln dedim :D

Neyse yemeğimizi yedik (büyüklerin doğum günü böyle oluyor :) ). Sonra bi baktım bulunduğumuz yerdeki ışıkları kapattılar pastalar geldi. İşte bu kısmı sürpriz gibi oldu ışıkların kapatılmasını beklemiyordum :) Sonra herkes alkışlamaya ve iyiki doğdun demeye başladı. Buna bulunduğmuz yerde yemek yiyenlerde dahil :) Hatta bir ara amirimin şu uzun saçlı olanın doğum günü fln dediğini duydum :)

İnsanın onu içten sevenlerinin olması o kadar güzelki arkadaşlar. Umarım herkesin böyle sevenleri ve güzel anıları olur :)

Böylece 1 yaş daha büyüdüm arkadaşlar :)

Hiç yorum yok: